Angol – nyelvtan:
- to be, Present Simple, Present Continuous,Past Simple, Past Continuous;
- future, going to, Present Perfect Simple;
- felszólítás, tiltás;
- az állító, kérdő és tagadó mondatok szerkezete;
- névelők;
- there is, there are;
- birtoklás kifejezése;
- számok, megszámlálhatóság, többes szám;
- elöljárók, hely- és időhatározók;
- jelzők;
- melléknévfokozás;
- segédigék: can, must, could, should;
Angol – témakör, szókincs:
- ismerkedés;
- család;
- lakás;
- iskola, tantárgyak;
- a körülöttünk lévő tárgyi világ;
- a körülöttünk lévő emberek;
- foglalkozások;
- óra, időpontok, napirend;
- vásárlás (árak, pénz);
- állatok, növények;
- útbaigazítás;
- országok, népek;
- személyes élmények;
- étkezések, ételek;
- szabadidő, sport;
- egészség, betegség;
- barátok;
- lakóhelyünk, városunk;
- időjárás, évszakok;
- egyszerű személyes levél;
Német – nyelvtan:
- a szófajok fogalma a németben; helyesírási alapismeretek;
- az eset fogalma;
- a határozott és a határozatlan névelő, a személyes névmások és a birtokos névelők ragozása alany-, tárgy- és részes esetben; a gyenge főnév fogalma;
- viel(e), wenig(e);
- a leggyakoribb elöljárószók (Dativ-val álló prepozíciók; Wechselpräpositionen);
- tő- és sorszámnevek;
- a melléknév fokozása; összehasonlítás;
- az idő kifejezése, a leggyakoribb időhatározók;
- igeragozás kijelentő módban jelen időben (tőhangváltós és igekötős igékkel is);
- a haben és a sein használata Präteritumban és Perfektben;
- a Perfekt igeidő képzése gyenge és erős igékkel;
- a módbeli segédigék: können, dürfen, müssen, sollen, wollen, mögen;
- tagadás a kein és a nicht tagadószókkal;
- felszólító módú mondatok;
- eldöntendő és kiegészítendő kérdések; kérdő névmások;
- egyenes szórend; egyenes szórenddel álló kötőszavak;
- fordított szórend; a leggyakoribb fordított szórenddel álló kötőszavak;
Német – témakör, szókincs:
- én és a családom (bemutatkozás, személyi adatok, foglalkozások; napirend, otthoni teendők; családi ünnepek);
- emberi kapcsolatok (emberek külső és belső jellemzése);
- a szűkebb környezet, az otthon (a lakás, a lakószoba bemutatása; házi kedvencek);
- tágabb környezetünk (a lakóhely bemutatása; térbeli orientálódás; ország, város, falu);
- időjárás, természeti környezetünk (évszakok, nevezetes tájak, állatok);
- iskola (az iskola bemutatása, az osztályterem tárgyai, tantárgyak);
- egészség, betegség (a leggyakoribb betegségek, sérülések);
- étkezés (kedvenc ételek; étkezési szokások);
- öltözködés (ruhadarabok télen, nyáron); testrészek;
- vásárlás (mindennapi bevásárlás); ajándékozás;
- utazás (előkészületek; néhány közlekedési eszköz);
- szabadidő és szórakozás (sport, tévé, videó, mozi, olvasás, számítógép);